Իմ ուսումնական ամառը

Ես իմ ամառը անց եմ կացրել տարբեր վայրեր գնալով: Առաջինը ես ցանկացա գնալ Սիսիան իմ տատիկի ու պապիկի հետ: Ես այնտեղ իմ քույրիկների հետ խաղացինք վարդեվորի տոնին: Քանի որ այնտեղ ինտերնետ չկար մենք խաղում էինք զանազան այլ խաղեր: Այդպես մենք Սիսիանում հաճելի և զվարճալի օրեր անցկացրեցինք: Սիսիանից վերադառնալուց հետո մենք ընտանիքով ավտոմեքենայով գնացինք Ղրիմ: Մեր ուղեվորությունը տեվեց երկու օր: Ղրիմ հասնելով մենք մնացինք Նիկալայեվկա քաղաքում, որը ծովին մոտ էր: Ծովում շատ-շատ լողացանք: Երբեմն շատ բարցր ալիքներ էր պատահում: Ես այնտեղ շատ մտածեցի ազատ ժամանակ ինչ անել և վերջում որոշեցի, որ մանր ու տափակ քրեր հավաքեմ և սոսնձի միջոցով ամրացնեմ բաժակին: Ղրիմում մեր բարեկամները մեզ համար կազմակերպեցին երկօրյա ուղևորություն ծովափնյա քաղաքներով: Նաև նավով ծովային եքսկուրսիա: Տաս օր հանգստանալուց հետո վերադարձանք Երևան: ԵՎ այդպես անցավ մեր ամառային արձակուրդները:

 

Запись опубликована в рубрике 2017-2018 ՈՒս. տարի, Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

